LET'S STAY HOME

oon niin odottanut että pääsen kuvaamaan ja jakamaan tän postauksen! my happy place,
mun koti. puoli vuotta ilman sitä fiilistä että on kotona opetti arvostamaan kotona olemista ja
 kotia ihan uudella tavalla. oon tottakai edelleen ihan yhtä levoton ja ikuinen matkakuumeilija
 ja rakastan reissaamista, mutta nyt mulle on auennut, mitä ihmiset tarkoittaa sillä että paras
matka on aina kotimatka. 
ruotsalaiset sisustuskaupat oli pelkkää rakkautta ja sainkin tosissani hillitä itseäni, etten ostanut
 ihan jokaista kivaa pientä sisustusjuttua. mulla kun kuitenkin on vaan kakskytkahdeksanneliötä,
niin tavallaan siihen ei kovin montaa uutta tyynyä ja vilttiä ja maljakkoa mahdu. jotain pientä
uutta kivaa oli kuitenkin saatava, joten yksi kynttilänjalka kynttilöineen matkusti mun mukana
suomeen ja pääsi koristamaan tv-tasoa. sen lisäksi uusia juttuja on muun muassa uudet tuolit! oon
haaveillut tällaisista tuoleista yhden pienen ikuisuuden ja nyt vihdoin päätin, että ne on saatava.
vanhoissa ei ollut mitään vikaa, mulla on vaan nyt joku innostus kaikkeen mustaan ja ylipäätään
halusin vähän uutta ilmettä. lisäksi mun lempparitytöt toteutti lkv-pätevyyden kunniaksi mun
pitkäaikaisen haaveen ja ostivat mulle yllärinä uuden koristetyynyn sohvalle. eikä mitä tahansa
tyynyä vaan chhatwal & jonssonin täydellisyyden, jota en ikinä olis itse raaskinut ostaa mutta
joka on esim melkein jokaisessa mun home-taulun kuvassa pinterestissä. niin täydellinen! 
viimeisenä vielä kaikkein paras uus juttu mun kodissa. tossa seinässä on ollut edellisen
asukkaan jäljiltä tyhmä ruuvi keskellä kaikkea ja se on aina häirinnyt ja ärsyttänyt mua,
mutta en oo keksinyt mitään riittävän kivaa taulua peittämään sitä. syksyllä ruotsissa turku-
ikävästä kärsiessäni sitten keksin tämän. näin joskus viime vuonna samantyylisen taulun, mutta
siinä oli kaikkia oikeesti kuuluisia turkulaisia paikkoja, mitkä ei tietysti olleet mulle niin tärkeitä.
niinpä halusin taulun, jossa on just mulle tärkeimmät paikat turussa. ja koska mun omat kädentaidot
nyt on vaan aina loistaneet poissaolollaan niin pyysin maailman taitavinta veeraa toteuttamaan mun
 unelman ja tadaa, siinä se nyt on ja se on vaan vielä täydellisempi kuin osasin edes unelmoida. 

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Päätinpä ihan kommentoida pitkästä aikaa ihanan kotipostauksen innoittamana!! Voi että noi tuolit on ihanat, sopii sun kotiin ihan täydellisesti! Loppuispa nää kiireet niin pääsisin sinne iltateelle!! 😍

ENNI kirjoitti...

Laura,
Haa ihana sinä 😘 Onneksi olit mun inspiraationa noissa tuoleissa 😉