BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

kotona ollaan! tällä hetkellä fiilis on vaan hassu. en jotenkaan vielä tajua, että oon taas kotona,
kaverit on helposti saavutettavissa ja kaikki mun ympärillä puhuu vaan suomea. vaikka ruotsissa
moni asia oli hyvin, niin silti musta on ihanaa olla kotona. puolen vuoden loma on nyt taputeltu ja
 kotiin palaamisen lisäksi on myös aika palata arkeen. mun kevään kuviot tulee olemaan viimeisten
koulujuttujen suorittamista. ihan vikat opintopisteet kasaan, viimeinen pari kuukautta kestävä
harjoittelu ja sitten opinnäytetyö. jännää!
musta on ihanaa, miten monta toteutunutta haavetta mun viime vuosiin on mahtunut. turkuun
muuttaminen, korkeakouluopiskelut, maailman täydellisin vuokrayksiö, työpaikka lentokentällä,
ruotsissa asuminen ja nyt viimeisimpänä tää kevät kiinteistövälitysjuttujen parissa! tavallaan oon
 siis viimeisen kolmen vuoden aikana saanut ja saavuttanut ihan kaiken sellaisen mitä realistisesti
oon voinut toivoa. en tiedä mitä uskallan enää toivoa tai haaveilla, jos ne kaikki vaan toteutuu
tällaisella vauhdilla.

Ei kommentteja: