PARASTA JUST NYT

mulle on pienestä pitäen opetettu että jos jotain haluaa ihan tosissaan niin sen eteen
 on oltava valmis tekemään töitä. paljonkin töitä. joskus jopa niin paljon, että viettää
unettomia öitä, lukee kuuteen kertaan seitsemänsataasivuisen kirjan, opettelee ulkoa
lakipykäliä ja lentää maasta toiseen. joskus se vaatii täsmälleen niin paljon. mutta
nyt voin hyvillä mielin sanoa, että mulla on laillistetun kiinteistönvälittäjän pätevyys 
ja suomeen (ihan kohta jo!!!!!) palatessani mun arki alkaakin pyöriä kiinteistövälitys-
juttujen parissa. oon niin innoissani ja samalla mua jännittää ihan älyttömästi. tiedän, 
ettei tää oo helpoin mahdollinen ala eikä taloudellisesti mitään muuta kuin iso riski,
mutta haluan silti ehdottomasti päästä kokeilemaan, että mitä jos tää olisi mun juttu!

Ei kommentteja: