JOS OLIN MATKALLA EN ENÄÄ TIEDÄ MINNE

vikat ruotsiviikot lähti käyntiin mukavasti deadline-myrskyllä, kun
kaikki koulujutut pitäis olla viikon sisään palautettuna. myös siis ne
joita en ole aloittanutkaan vielä. huh. tämän kaaoksen jälkeen mulla
 on jäljellä enää pari viikkoa malmössa asumista!!! onhan se haikeeta,
mutta toisaalta aikansa kaikella. täällä asuminen ja eläminen on ollut
siistiä. tää kaupunki on vaan kaunein ja rakkaus ruotsinkieltä kohtaan
 ei oo vähentynyt yhtään. en vaihtais kyllä mihinkään tätä ruotsiaikaa.
mutta silti, suomeen paluu kuulostaa tosi hyvältä! kun vaakakupeissa
on ruotsin puolella rajattomat shoppailumahdollisuudet ja mielettömän
hieno koulurakennus, ihanat kävelykadut ja parhaat vegaaniravintolat 
ja suomen puolella puolestaan koko elämä, mulle kaikkein tärkeimmät
ihmiset, rakkain pikkuyksiö ja ihana aurajokiranta, niin kyllä mä olen
sitä mieltä, että helmikuussa on taas ihanaa olla suomessa, olla kotona.

Ei kommentteja: