PITKÄSTÄ AIKAA ASUKUVAT

otin tietysti kaiken ilon irti siitä, että sain miehen mun asukuvien takaa tänne! vaikka 
arttu ei todellakaan tykkää siitä hommasta ja on mua myös puoli metriä pidempi eli saa
 mut näyttämään entistä lyhyemmältä kaikissa kuvissa, se on silti paras asukuvaaja, mitä 
mulla on. ihan vaan siksi, että en ole elämässäni tavannut toista, joka on niin kärsivällinen,
oikeesti kuuntelee mun ohjeet ja vielä toimii niiden mukaan (tää pätee siis vaan tähän kuvien 
ottamiseen :D). näissä kuvissa näkyy nyt se mun paljon hehkuttama zaran karvaliivi in action,
 maailman parhaat saapikkaat dinskosta, lindexin kevytuntuvatakki, H&M:n paita, bershkan 
luottolaukku ja vilan housut. jollaiset mun täytyy ehkä käydä ostamassa uudet, sillä nää vanhat 
on venyneet jo liiasta pesemisestä piloille.

Ei kommentteja: