KÖÖPENHAMINA

vasta kolmas reissu ihanaan köpikseen tänä syksynä. mutta ei vielä oo hohto vähentynyt yhtään, 
vaikka nää mun vetämät turistikierrokset alkaa mennä aika rutiinilla jo. hauskaa että tähän asti 
kaikki, joiden kanssa oon köpikseen reissannut on olleet kaupungissa ekaa kertaa, joten mä olen
 saanut loistaa mun kööpenhamina-tietämykselläni (joka rakentuu google mapsin ja "toi on varmaan 
joku kirkko kun siinä on toi risti" -tyyppisten kommenttien varaan).
noihin edellä mainittuihin perustui tämänkertainenkin reissu. käytiin kiertämässä kaikki ne 
pakolliset kaupat mitä ei täältä ruotsin puolelta löydy, syötiin herkkusandwichit 42rawissa, 
joka on mun henkilökohtaiseen mielipiteeseen perustuen köpiksen paras ravintola ja käveltiin 
ihanan aurinkoisen nyhavnin läpi aina pieni merenneito -patsaalle asti. ihan turistireissu siis. 
ja vielä huippuhauska sellainen!

Ei kommentteja: