IHANA VIIKONLOPPU SUOMESSA

suomessa vietetty viikonloppu oli tietysti ihan viis kautta viis. vietin yhden yön helsingissä joannan 
uudessa ihanassa kodissa ja muutaman yön sitten turkukavereiden luona ihanassa turussa, joka oli 
jos mahdollista ehkä jopa ihanampi kuin muistin! ja niin oli kaikki mun rakkaatkin. halailin ja olin 
halattavana neljän päivän aikana niin paljon, että se lasketaan varmaan jo urheilusuoritukseksi. ja 
pääsin sinne siiville myös!!! hurraa.
 pääsin myös saunaan ja sushille, jotka kuului kans mun vaatimuslistalle suomiviikonloppuun. 
lisäksi pidettiin lempparityttöjen kesken brunssia ja kiitos maailman parhaan parturi-kampaajan
 sain tukkani järjestykseen ja luottoripsiteknikko laittoi mulle vielä uudet ripset! ihan luksusta.
ehdin yllättävän hyvin noin nopeaksi vierailuksi viettää aikaa kaikkien niiden kanssa, jotka oli 
mua innostuneita treffaamaan! jopa iidan ja pikku-minnin kanssa saatiin aikataulut sopimaan ja
pääsin taas vähän kasvattamaan vauvakuumetta vaunuja auringon paisteessa lykätessä. 
 ihan vähän mulla meinas tulla sellainen olo, että voisin vaan jo jäädä kotiin. olla vaan halattavana 
vähän lisää ja jakaa kaikki hauskat hetket noiden kaikkein parhaimpien tyyppien kanssa. mutta ei 
tää ruotsiin palaaminenkaan oikeesti tuntunut ylivoimaiselta, kivaahan täälläkin on! ei näyttänyt 
suomen irtokarkkihyllyt yhtään miltään ja kokis zeroakin sai vaan puolentoista litran pulloissa.

Ei kommentteja: