EN OLEKAAN VALMIS

ikean sunnuntaibrunssia tyttöjen kanssa, bodybalancea, chailatteilua, ihanan aurinkoisia syyspäiviä,
falafeleja, pitkiä puheluita vuorotellen suomeen ja viroon, irtokarkkeja, koulujuttuja, pyöräilenkkejä
uusissa maisemissa, joululahjojen ostamista ja uusia urheiluvaatteita. sellaista mun elämä on viime
aikoina ollut. kaikin puolin tosi kivaa. 
 tällä hetkellä mun pitäis olla jo kovaa vauhtia pakkaamassa, sillä huomenna mulla alkaa muutaman 
päivän loma mun kotikaupungissa, en oo koskaan yöpynyt hotellissa kaupungissa jossa asun, mut
 miks ei? hotellilakanat ja valmiiksi katettu aamiainen on elämän parhaita asioita niin mielelläni mä
lähden niistä nauttimaan, vaikka kahden kilometrin päähän siitä asunnosta, johon vuokraa maksan.
 kaikkein paras osa tässä lomailussa on se, että arttu tulee tänne!!! mikä tarkoittaa tietysti sitä, etten
 oo seuraavaan viiteen päivään hiljaa sekuntiakaan, kun oon niin innoissani, että pääsen näyttämään kaikkia mun lemppari-
paikkoja täällä ja saan vielä puhua suomea!

Ei kommentteja: