VAIK MUL ON SEKAVA PÄÄ NIIN SILTI SÄ JÄÄT

viime viikkoina oon muun muassa tehnyt tähän asti onnistuneimman vihersmoothien, en tajua 
miten siitä tulee jopa samoilla raaka-aineilla joka kerta ihan eri makuista, alkanut vähän ikävöidä 
tiskikonetta ja omaa imuria, sillä käsin tiskaaminen ja sellaisella johdollisella ja painavalla imurilla 
imurointi ei oikeesti oo ihan lemppareimpia hommia, käynyt taas ikeassa ja kertonut viistoista kertaa 
ruokailun aikana miten hyviä ikean kasvispullat onkaan (oikeesti 29 sek ja niinku jumalten ruokaa), 
ilmoittanut kelalle kolmannen kerran asuvani ulkomailla, oikeesti en saa postia mistään muualta kuin 
siltä laitokselta, ihan hauskaa, pitänyt koulussa esitelmän joka käsitteli sitä että haluaisin kaksikielisiä
lapsia, käynyt ihan innoissani kaikissa ryhmäliikunnoissa ja yhden kerran jopa mun ikuisuusinhokissa
spinningissä, herännyt sunnuntaiaamuisin kahdeksalta ilman herätyskelloa (!!!!!), käynyt kaupungin
kuulemma parhaassa italialaisessa syömässä, löytänyt anna abreun uudestaan ja  kuunnellut et jätä
mua yksin -biisiä ehkä noin kahdeksansataa kertaa, varannut vihdoin ajan mun ripsiteknikolle
turkuun!!! jäljellä enää kuukausi ripsetöntä kärsimystä. ihan älytöntä, miten paljon ne muutaman
millin pituiset kuidut oikeesti voikaan pienen ihmisen henkiseen hyvinvointiin vaikuttaa
oon myös koittanut opiskella kaikkia käytännön juttuja kuten junalippujen ja jääkiekkopelien 
lippujen ostamista - tuloksetta, en tajua miten ihmisen järki ja kielitaito voi edes olla näin surkeita 
kuin mulla, yrittänyt hillitä pakottavaa shoppailutarvettani ja onnistunutkin siinä kohtuullisen hyvin 
(jos ei oteta huomioon sellaisia pieniä juttuja kuten esim synttärilahjaa helmikuussa vanhentuvalle
ystävälleni....), syönyt ensimmäisen kuuluisan ruotsalaisen kanelbullen, koittanut  hyväksyä sen
tosiasian että täällä ruotsissakaan kesä ei kestä ikuisesti vaan oikeesti neulesesonki on alkanut ja
polvimittaisissa urheilutrikoissa tulee vaan kylmä. lisäksi oon muistanut edelleen kulkea kaupungilla
 suu auki ja tuijotella ympärilleni hämmentyneenä siitä miten kaunista kaikkialla vaan on. lisäksi sain vihdoin hoidettua lentoliput jouluksi, tällä kertaa niinkin eksoottiseen kohteeseen kuin suomeen, hah.

Ei kommentteja: