MÄ OLEN ONNELLINEN...

  • huippukivoista tyypeistä, joihin oon tutustunut täällä!
  • ihanista kahviloista, joita tää kaupunki on vaan täynnä
  • herätyskellottomista pitkään nukutuista aamuista
  • pitkistä iltapuheluista suomeen mun lemppareille
  • niistä hetkistä kun katsomo suostuu pyörittämään exiä rannalla
  • kivoista rafloista, joissa voi viettää illan jos toisenkin
  • varatuista lentolipuista ja siitä, että näen taas kaikki rakkaat!
  • siitä miten ystävällisiä ja avuliaita kaikki täällä on
  • pyykkituvan kuivausrummusta, joka on vaan luksusta
  • helpoista koulujutuista, joiden tekeminen on vaan hauskaa
  • ihanista viesteistä, joita suomikaverit jaksaa lähetellä
  • siitä, että tässä kaupungissa on oikeesti kunnon pyöräkaistat erikseen
  • slottsparkenin superkauniista lenkkeilymaisemista
  • koulun viereisen kioskin salaattibaarista ja karkkihyllystä
  • kovaa vauhtia lähestyvästä köpis-viikonlopusta!
  • ihanasta emporia-kauppakeskuksesta, jossa voisin viettää tunteja
  • siitä, että joka paikasta saa djungelvrål-karkkeja
  • tästä ilmastosta, joka on yllättänyt mut lämpimyydellään
  • siitä miten hyvältä mun tiskiaine tuoksuu (oikeesti, tajuaisitte jos tietäisitte)
  • niistä hetkistä kun osaan vastata kysymykseen ruotsiksi
  • tän kaupungin shoppailumahdollisuuksista!
  • siitä, että fitness24/7-saleja on iiiihan joka paikassa
  • ja siitä että uskalsin koskaan lähteä tänne seikkailemaan! 

Ei kommentteja: