HAPPY DAYYYYYYYYS

viikot menee ohi ihan älyttömän nopeesti ja mua vähän harmittaa etten oo missään välissä ehtinyt 
ottaa kameraa kaulaan ja lähteä vaan kaupungille, joten nyt nautitaan sitten pelkästään puhelimella 
otetuista kuvista, joiden laatu on surullisen huono, tiedän. toivottavasti näistä välittyy sentään, että 
perjantain pizzat oli herkkua. oltiin taas syömässä meidän ydinporukalla eli kaksin suvin kanssa. 
ja meillä oli tietysti ihan sairaan hauskaa kun ei ollut mukana ketään kenen seurassa olisi tarvinnut 
puhua jotain fiksua ja järkevää. 
pizzatreffien lisäksi elämä on muutenkin ollut onnellista. oon ollut yhtä hymyä monta päivää koska
 oon vaan niin innoissani siitä, että viikonloppuna näen hennan!!!!! ja tietysti viikonloppu ihanassa 
köpiksessä, hotellilakanoissa ja herkkuravintoloissa on jo muutenkin aika hyvä syy hymyillä. oon 
hymyillyt paljon myös tuolla meidän ruotsin kurssilla. meillä oli tänään suullinen tentti, jossa mä 
vaan kikattelin kun muiden mielestä mun aksentti oli taas niiiiiiiin jättesöt. musta se ei ole mikään 
aksentti vaan pelkkää änkyttämistä kun en löydä oikeita sanoja, mut miten vaan. ihan hauskaa. 
oon myös kikatellut paljon puhelimeen kun hassunhauskat suomikaverit soittelee. ihanaa, ettei 
mua ole unohdettu tänne tuhannen kilometrin päähän vaan mulle raportoidaan jatkuvasti kaikesta 
mitä turun yössä ja toisinaan myös iltapäivissä sattuu ja tapahtuu. ihanaa nähdä niitä kaikkia taas
muutaman viikon päästä ja kikatella sitten yhdessä vähän lisää! ja parasta on, että ihanista ihanin 
veera lupasi tehdä ihmeitä mun tukalle. tällä hetkellähän tää on vaan kauhea ihan joka suunnasta.

Ei kommentteja: