COPENHAGEN

yks mun ikuisuuslemppareista euroopan kaupungeista on ehdottomasti köpis! ja tällä hetkellähän 
mulla on niin onnellinen tilanne, että sinne ei ole kuin puolen tunnin junamatka täältä malmösta.
koska mun reissaamisrakkaus ei ole yhtään vähentymään päin ja suvi ei ollut koskaan käynytkään
köpiksessä niin päätettiin lähteä pienelle visiitille vegaaniravintoloiden ja raakaruokien mekkaan.
eikä ihana köpis pettänyt tälläkään kertaa! pyörittiin ympäriinsä ihan turisteina, vaikka yllätyttiin
miten vähän karttaa loppujen lopuksi tarvittiin, tsekattiin pakolliset nähtävyydet niinku nyhavn ja
tivoli, shoppailtiin vähän ja syötiin vähän enemmän. mainitsemisen arvoinen on ihan ehdottomasti
42raw -ravintola, jossa ruoka oli ihan viis kautta viis. parhaat bataattiranut oikeesti ikinä missään!
reissu oli siis täydellisen onnistunut oikeastaan kaikilta muilta osin paitsi meidän viimeisen kahvila-
kokemuksen osalta. asiakaspalvelu oli vähän sinne päin ja meidän pannukakkuannokset ei tavallaan
ihan vastanneet odotuksia, mutta eipä annettu sen haitata! päällimmäiseksi fiilikseksi jäi tasan se, että
onneksi seuraavaan köpis-reissuun ei oo enää kuin kaksi viikkoa! tohon kaupunkiin ei vaan kyllästy.

3 kommenttia:

Ninni kirjoitti...

Oi vitsit! Kööpenhamina on ihana kaupunki! Me oltiin siellä kesällä ja voi että se on kesälläkin upea kaupunki. Ihanat kuvat :-)

Jenni kirjoitti...

oon selannut tänään niin valtavasti reissupostauksia, että iskee aivan kamala matkakuume :D tosin onhan se ollut taustalla koko ajan, mutta nyt vaan pahenee! aivan ihania nää sunkin kuvat, kööpenhamina vaikuttaa tosi kauniilta kaupungilta ♥ mun kaveri oli siellä vaihdossa, ja sellaisen kuvan kyllä paikasta sainkin! harmi vaan en oo päässyt siellä käymään, mutta jospa joku päivä.. :) ihania kuvia! ♥

http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

ENNI kirjoitti...

Ninni,

Kiitos kovasti :-) Mä oon niin kesän lapsi, että musta kaikki kaupungit on kesällä kauneimmillaan!

Jenni,

Voi ei, tiedän tunteen! Eikä reissupostaukset kyllä ainakaan sitä kuumeilua helpota :-D Toivottavasti sullekin tulee mahdollisuus reissata ihanaan köpikseen - ja kiitos! ♥