KERRO MULLE ONKS TÄÄ JÄRKEVÄÄ

viimeiset pari viikkoa mun elämästä on olleet vaan ehkä hauskimpia ikinä. oon yöpynyt kavereiden
 sohvilla ja ilmapatjoilla ja milloin missäkin. oon raahannut mun koko elämää treenikassissa ympäri 
kaupunkia ja ollut varmasti turun onnellisin koditon. mulla on kyllä maailman ihanimmat ystävät,
 jotka on mahdollistaneet tän mulle, kiitos ootte rakkautta kaikki!
majoittamisen ohella kaverit on useampaan kertaan naureskelleet mulle, että miltä musta itsestäni 
tuntuu kun muilla meidän porukasta on tässä kohtaa muun muassa lapsia, parisuhteita, kauniita 
puutalokoteja, koiria, työpaikkoja ja kohta korkeakoulututkintoja ja mä olen asunnoton, työtön ja
lähdössä etsimään itseäni ulkomaille. mua lähinnä huvittaa, että kavereiden kesän menot on olleet 
häitä ja ristiäisiä siinä missä mä oon kiskonut tunteella limuviinaa edipullosta ruisrockissa, en mä
 oo siitä kovin pahoillani, mä oon mun elämässä nyt just siinä pisteessä kun oon toivonutkin tässä
kohtaa olevani. koulu puoli valmiina ja edessä jännä syksy mun ykköslempparimaassa ruotsissa.
näihin pariin viikkoon on mahtunut niin paljon hauskoja hetkiä, että kamera ja blogi on kumpikin
unohtuneet täysin. on ollut toinen toistaan kivampia lounastreffejä, aurinkoisia aamulenkkeilyjä,
lempparivauvan (ja tottakai lemppari maman) treffaamista, extemporelauantai-iltoja, exiä rannalla
-fanittamista, huikeita haalaribileitä, rentoja koti-iltoja, onnistuneita shoppailureissuja, herkullisia
aamiaisia, rentouttavia saunahetkiä, ihan viimeisiä työvuoroja ja paljon kaikkea muuta kivaa! 

Ei kommentteja: