SYKSYLLÄ UUDET KUVIOT

viime viikolla toteutui yksi mun isoimmista haaveista. mut hyväksyttiin ruotsiin kouluun! mä olen 
aina tykännyt ruotsista ja sinne muuttaminen on poltellut mielessä jo kauan, joten tää tieto teki mut
aivan superonnelliseksi. ruotsiin pystyi siis hakemaan yksittäisille kursseille yliopistoon mikä mun
kohdalla tarkoittaa sitä, että noista kursseista tulee vaan osa mun suomalaista tradenomitutkintoa.
oon älyttömän innoissani, sillä viimeisen vuoden aikana mun opiskelumotivaatio oli ihan nollassa 
ja mun elämä oli muutenkin liian tasapainoista (voiko näin edes sanoa?) niin kaipasin jotain uutta
ja ihmeellistä tähän syksyyn. tietysti on vielä monta mutkaa matkassa asuntokuvioiden ja muiden
kanssa, mutta asioilla on tunnetusti tapana järjestyä ja onhan tässä vielä pari kuukautta aikaakin!

Ei kommentteja: