KIVI PABER KÄÄRID

toinen eritysen mieleenpainuva ruokapaikka tallinnassa oli gluteeniton kivi paber käärid -ravintola. 
(en väitä etteikö mun ja heddan aamukolmen baarin jälkeinen wokkipaikkakokemuskin olisi ollut
mieleenpainuva, mutta siitä en kuitenkaan lähde erikseen tekemään postausta.) tänne kivi paber
käärid:iin me mentiin lauantaina illallistamaan. oikeestaan yritettiin tonne jo perjantaina, mutta ei
mahduttu ilman pöytävarausta istumaan, että sekin kertoo jo jotain paikan suosiosta, eikä turhaan!
vaikka tytöt olivatkin kehuneet paikkaa paljon, niin ruoka ylitti kyllä silti mun odotukset. listalla oli
paljon kaikkea hyvää, mikä on mun kohdalla välillä suomessa ravintoloissa harvinaista, kun tarjolla
on punaista lihaa ja punaista lihaa ja punaista lihaa. tai juustoa joka paikassa. tai muuta mikä ei mua
vaan miellytä. lopulta mä päädyin ottamaan lohta ja guacamolerisottoa, joka oli ehdottomasti oikea
valinta. siis niiiiiin hyvää. liioittelematta yks parhaista annoksista mitä oon koskaan missään syönyt.
maistoin tytöiltä myös vähän bataattiranskalaisia, jotka oli ihan tajuttoman hyviä ja muutenkin 
kaikki kehui omia ruokiaan eli en ollut ainut, jonka mielestä tää ravintolakokemus oli onnistunut.
gluteenittomuus jo ajatuksena ja tietysti erinomaisena toteutuksena, viihtyisä sisustus ja ylihyvät
ruuat saivat yhdessä aikaan sen, että tää meni ihan heittämällä mun yhdeksi lemppariravintolaksi. 
voisin oikeesti hehkuttaa tätä vielä vaikka millä ylisanoilla, mutta ehkä mun pointti tuli selväksi jo!

Ei kommentteja: