MITEN HELPOSTI TÄSSÄ OLLAAN

heräsin pitkästä aikaa töiden takia 6:30 ja oli kyllä ihanaa olla jo niin aikaisin hereillä vaihteeksi.
olisin paljon mielummin aamuihmisiä, mutta jatkuvien iltavuorojen takia mun rytmi on muuttunut
sellaiseksi, että harvoin nukahdan ennen yhtä yöllä ja sit vastaavasti nukun aamuisin tosi pitkään.
treffattiin hennan kanssa keskustassa keskellä loppukevään tentti- ja työkaaosta jungle juice barissa
pikaisesti ja mä pääsin vihdoin maistamaan elämäni ensimmäistä kertaa porkkana-appelsiinimehua!
meillä oli veeran kanssa tänä vuonna vappuna "teemana" ihan vähän isommat kukkaseppeleet, jotka 
kaikkien yllätykseksi selvis neljän päivän juhlaputkesta meidän kanssa, ei hukkuneet eikä hajonneet!
kukkapantojen lisäksi ostettiin myös tiimimukit, jotka oli yksinkertaisesti ehkä hienoimmat ikinä. 
vappulauantaina oli mun lempparitilanne salilla, täysin tyhjä sali!!! 
samaisena lauantaina sain myös pari mun lempparipariskuntaa istumaan iltaa mun luokse. oli kyllä
ihan huippuhauska ilta, syötiin, juotiin ja puhuttiin vaan kaikesta mahdollisesta ja loppujen lopuksi
 me veeran kanssa päädyttiin vielä (yllättäen...) börsiin, jossa viihdyttiinkin sitten aina pilkkuun asti! 

Ei kommentteja: