LIFE IS GOOOOOOOOOOOOD

mun inhokkitreenejä on aina ja iankaikkisesti kaikki mihin kuuluu hyppiminen ja koitankin aina
keksiä toinen toistaan parempia tekosyitä lintsata siitä osuudesta. "meen illalla baariin niin en voi
nyt hyppiä et jaksan sit tanssia" on yks henkilökohtaisista lemppareistani. olen oikeasti säälittävä.
henna tuli ihan superpitkästä aikaa mun luokse kylään! ei oo oikeesti olemassa montaa asiaa, jotka
menis parhaan kaverin kanssa vietetyn rennon iltapäivän edelle, niin kivaa meillä taas oli, voi että.
hulluilta päiviltä ei tällä kertaa tarttunut mukaan juurikaan yhtään mitään, ei edes näitä herkkuja.
myllyn reissulta sen sijaan nappasin mukaani elämäni ensimmäisen itseruskettavan......
vaikka mulla tavallaan loppuukin koulu virallisesti vappuna niin oon valinnut niin paljon 
kesäkursseja, että tää raporttien kirjoittaminen tulee jatkumaan mulla läpi kesän, huhhuh. 
vietettiin petterin kanssa hauska iltapäivä muun muassa ikeashoppailun merkeissä!
aurinkoiset aamut ja parvekeaamupalat on vaan parhaita asioita elämässä. 

Ei kommentteja: