HAY TRAY TABLE

mun uusin "pakko saada" -innostus tuli vihdoin eilen päätökseensä kun mun uusi täydellinen 
sohvapöytä saapui. jos pöytä voi olla pelkkää täydellisyyttä, niin tää on musta just sitä. päädyin 
40x40 -kokoon sillä tossa mun sohvan ja lipaston välissä ei turhan paljon tilaa ole, mutta tietysti
haaveilen että jonain päivänä mulla on sen kokoinen olohuone että voin ostaa tuon kaveriksi yhden
 koon isomman myös. nää kaikki hay:n jutut vaan miellyttää mun silmää niin paljon. yksinkertaisen 
tyylikkäitä. tilasin omani finnish design shopista ja pöytä oli perillä oikeesti lupausten mukaisessa 
kahdessa päivässä, mikä oli tietysti kärsimättömän ihmislapsen mielestä tosi iso plussa. paljoa en 
vois tyytyväisempi enää olla. elämän mittainen sisustuskuume on taas hetkeksi tyydytetty. 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voisitko tehdä jonku asunnon esittely videon - tai ylipäätään videon? :)

ENNI kirjoitti...

Anonyymi,
en tiedä millainen asuntoesittelyvideosta tulis kun täällä just mahtuu kääntymään :D mutta katsotaan, pidän mielessä!