VALMIINA PARVEKEKAUTEEN

mä oon niiiiiin tyytyväinen tähän parvekkeeseen nyt! vaikka mun asunto muuten onkin pieni, niin
parvekkeen koossa ei oo säästelty. tää lasitettu ihanuus on koko asunnon levyinen ja vieläpä täysin
autottomalle kadulle päin. ihan viisi kautta viisi. nyt vielä kun sain tänne kunnon kalusteet niin tää
pääsee oikeesti käyttöön. enää tarvitaan vaan joku tehokas huoltomies ripustamaan sälekaihtimet 
takaisin paikoilleen, sillä ne on syystä x tippuneet alas.... no enpä mä niitä ikinä kiinni pitäiskään!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miten niinku kunnon kalusteet? Etkö hankkinu nuo varta vasten parvekkeelle? Ihanan näköstä :)

ENNI kirjoitti...

Anonyymi,
Anteeksi, mä en ihan nyt ymmärtänyt tätä kommenttia. Siis kunnon kalusteilla tarkoitin just näitä nyt hankittuja uusia tuoleja ja muita, kun ennen tuolla oli vaan toi yksi penkki. Ja kiitos, oon kyllä tyytyväinen :)

Anonyymi kirjoitti...

Oho mä luin että kunhan SAAN ja siinä lukikin että SAIN :33