NIKE TANJUN GS

ja taas yhdet uudet niket, koska niitä ei tunnetusti vaan voi olla liikaa. ihan täysin extemporereissu
skanssin xxl:ään suskin kanssa, lopputuloksena kaksi onnellista tyttöä, kaksi paria nikejä kasseissa.
nää oli ihan rakkautta ensi silmäyksellä ja koska mä oon siitä onnekas että mulle mahtuu lasten koot
niin eivät edes maksaneet paljoa! pururadalle näiden kanssa on turha lähteä sekoilemaan, mutta eipä
mua siellä muutenkaan niin aktiivisesti näe, että se olis prioriteetti ykkönen. töihin ja silleen yleisiksi 
kaupunkihengailukengiksi nää on ihan 5/5, niin hyvät jalassa ja simppelisti kivannäköiset. hyvin sain
siis taas perusteltua itselleni, että nää oli ihan loppuun asti ajateltu ostos. mun täytyy vaan ehkä ostaa
toinen kenkäkaappi, koska mulla on nyt jo kenkäkaapin lisäksi vaatekaappikin vaan täynnä kenkiä...

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mikä sun snäppi on? Et vissiin hoksannu mun kommenttia edellisessä postauksessa :)

ENNI kirjoitti...

Anonyymi,
Hei anteeks, mulle ei tosiaan tuu ilmoituksia jostain syystä nyt taas kommenteista niin on mennyt tosiaan ihan rehellisesti ohi. Mun snäppi on enniib :-)

Anonyymi kirjoitti...

Vastaako täs mallis kengän koko kokoaan? �� Oon aikomas netist ostaa ja mietin et ku normaalisti kengän koko 37,5 et pitääks täs mallis ottaa isompi koko��

ENNI kirjoitti...

Anonyymi,
Mun mielestä joo! Mulla on Niken freerunit ainakin täsmälleen samankokoiset kuin nämäkin. Ja muissakin kengissä menee suunnilleen sama koko, että kyllä mä lähtisin tilaamaan ihan tolla 37,5. :)

Anonyymi kirjoitti...

Okei kiitos vastauksesta! :)