VÄHÄN YSTÄVÄNPÄIVÄJUTTUJA

 photo IMG_4480_zpshrsg5gq1.jpg
 photo IMG_4486_zpsoxsftvgg.jpg
 photo IMG_4487_zpsb5obf6ln.jpg
 photo IMG_4495_zpsammgf3xb.jpg
 photo IMG_4474_zpsexmjzjqh.jpg
 photo IMG_4497_zps9u0gdppm.jpg
kaikki, jotka tuntee mut, tietää miten helposti mä innostun kaikista pienistä kivoista jutuista ja miten 
kovasti tykkään ostaa lahjoja ja miten mielelläni järjestän kaikenlaisia illanistujaisia. ystävänpäivä 
onkin just edellä mainituista syistä johtuen yksi mun lempparijuhlapyhistä! silloin saa luvan kanssa
 vetää kaiken vaaleanpunaisuuden ja muun hölmöilyn vähän yli. tytöt tosin antoi mun joululahjojen 
ostamisinnostuksen jälkeen ehdottoman kiellon ostaa ystävänpäivälahjoja, joten mun täytyi käyttää
 vähän luovuutta ja päädyinkin leipomaan tytöille valkosuklaa-karpalo-keksejä. eli tavallaan pidin
lupaukseni, etten ostanut mitään, mutta sain silti tehdä jotain pientä kivaa mun ihanille tytöille!
 photo IMG_4464_zpsap6y8qmq.jpg
 photo IMG_4467_zps0sfonqio.jpg
 photo IMG_4470_zpsryczcflj.jpg
arttu ei onneksi oo vielä ikinä kieltänyt mua sekoilemasta lahjojen kanssa, joten sain purkaa mun 
lahjanostotarpeeni tyttöjen sijaan siihen, että arttu sai ei-niin-vaaleanpunaisen eikä ihan perinteisen 
ystävänpäivälahjan. en tiedä onko kovin suuri ylpeyden aihe todeta, että opiskelijabilesekoilut ja baaritiskillä roikkumiset on tavallaan se juttu miksi meistä on koskaan tullut kavereita, mutta sitä
 taustaa vasten tää lahja oli mun mielestä kovin osuva. 
 photo IMG_4472_zpsebvkkbjr.jpg photo IMG_4473_zpsqzmebbtc.jpg
mun pikkuisille serkuille piti keksiä kirjekuoreen sopiva ystävänpäiväyllätys, joten suuntasin 
ystävänpäivälahjojen taivaaseen eli tigeriin ja sieltä löytyikin mansikanmakuisia pillejä, joita oon 
nähnyt joskus ennenkin ja haaveillut kovasti itsekin joskus kokeilevani, mutta totesin nyt kuitenkin 
niiden sopivan noille 3- ja 4-vuotiaille ehkä paremmin kuin mulle.
 photo IMG_4476_zps5qs8zeqo.jpg photo IMG_4506_zpsi0gqkk8p.jpg
 photo IMG_4502_zpsardadbmp.jpg
 ystävänpäivää edeltävä lauantaina sain ihanan susannan mun luokse kylään ja luonnollisesti tarjoilut
noudattivat myös ystävänpäiväteemaa. pestoleipiä ja keksiohjeesta muokattuja karpalo-valkosuklaa-
muffinsseja, sydämillä koristeltuina. ideana ihan tosi jees, mutta tavallaan muffinssiöverit tiukoissa 
mekoissa ennen baariin lähtöä ei sinänsä ollut ehkä se vaihtoehdoista paras...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onko Artusta sun blogissa kuvia? Hän vaikuttaa hienolta mieheltä :D Unelmien mies, jos vielä näyttää hyvältä !

ENNI kirjoitti...

Anonyymi,
XDDD kyllä niitä kuviakin täältä löytyy - on ihan joka tytön unelmien mies!