UUDET RAKKAUSKENGÄT

 photo IMG_4296_zpsgktiytwu.jpg
 photo IMG_4298_zps9uduonnc.jpg
 photo IMG_4302_zpseojqgn6s.jpg
 photo IMG_4299_zps9wiasf49.jpg
mulla oli pari viikoa sitten joku onnellinen harhakuvitelma siitä, että mulla on just tilillä ihan 
hirveesti ylimääräistä rahaa, joka on pakko käyttää pois. tää harhakuvitelma tuli aika nopeasti 
kuitattua ihan vaan avaamalla nettipankki, mutta ennen sitä olin ehtinyt jo nettishoppailla uudet 
ihanat niket. jälleen kerran free viis piste nollat, koska sitä parempia lenkkareita ei vaan ole
olemassa. ja tota kuosivalintaa mun ei varmaan kauheesti tarvii lähtee perustelemaan. nää on vaan 
täydelliset. voin tässä kohtaa koittaa vedota siihen, että käytän lenkkareita paljon enemmän kuin 
mitään muita kenkiä jne, vaikka oikeesti mitään huutavaa pulaa uusista leopardilenksuista mulla 
ei ihan just ollut... mutta olis mua aika paljon itkettänyt jättää noi klikkaamatta ostoskoriin. nyt 
täytyis vaan lumien sulaa, jotta nää pääsis kunnolla käyttöön! siis niinku kouluun ja semmoisiin,
mun lenkkareiden aktiivikäyttöhän tapahtuu jossain ihan muualla kuin lenkkeillessä...

Ei kommentteja: