HELLO IT'S ME

 photo IMG_4262_zps0bd9kxmv.jpg
joku vois sanoa, että mulla on pieniä elämän hallinnan ongelmia ja mun kalenteri näyttää lähinnä 
synonyymiltä sanalle burnout. oon löytänyt aivan liian monta kivannäköistä kurssia lukujärjestykseen
 ja mä tykkään myös työstäni niin paljon, että kun töistä kysytään että kuka tekisi viisi iltaa viikossa 
töitä, niin minä olen tietysti ja tottakai vapaaehtoinen. ja sitten kun mulla on vielä vähän sellainen 
taipumus, että en osaa sanoa ei silloin kun pitäisi, niin kun toisista töistä ilmoitetaan, että sielläkin 
tarvittais apua, niin tietysti suostun sinnekin. fakta on se että kun luento alkaa 16:00 ja työt alkaa 
17:00 samana iltana niin molemmissa mä en voi olla läsnä. ja kun näitä iltoja on useampi viikossa 
niin kaaos alkaa olla aika lailla valmis.
 photo IMG_4255_zpsv0exwoe6.jpg
mutta nää on tunnetusti elämän valintoja ja mä olen tyytyväinen näihin. en halua luopua mistään 
kivasta. kunhan ehdin öisin nukkumaan ja näen mun elämän tärkeimpiä ihmisiä edes silloin tällöin, 
niin mä haluan uskoa että tästäkin keväästä selvitään! ja ylipäätään sellaiset päivät kun ei oo mitään 
aikataulua tai syytä nousta sängystä ei vaan sovi mulle. vappuna voin sitten nostaa maljan itselleni. 
tästä lähdetään nyt rakentamaan huikeeta kevättä, johon kuuluu koulun ja töiden lisäksi vielä miljoona muuta kivaa juttua. elämä on vaan niin siistiä. 
 photo IMG_4260_zpsgjeb1uz4.jpg
vielä vuosi tai pari sitten en olis ikinä uskonut, että opiskelen alaa, joka kiinnostaa mua näin paljon 
kuin tää liiketalouden juridiikka tällä hetkellä ja kurssit tuntuu aidosti kivoilta ja mielenkiintoisilta.
 enkä olis uskonut, että opiskelujen ohella mulla on mahdollisuus tehdä työtä, joka tuntuu ihan omalta
ja josta tykkään yli kaiken. vaikka mua välillä harmittaa, että en ehdi enää sekoilemaan haalareissa
ympäri kaupunkia joka torstai eikä mulla oo mahdollisuutta lähteä extempore sinne tai tänne, niin 
silti mä sanon että mun elämän laatu on tällä hetkellä parempaa kuin vielä ikinä ennen. ja blogi
tietenkin jatkaa mukana. sitä päivitetään aina kun on aikaa ja aina kun on jotain päivitettävää, en
mä tästä osais luopua enää.

Ei kommentteja: