BIRTHDAY PARTY

 photo IMG_4341_zpsjzy6ovxr.jpg
 photo IMG_4390_zps7vhdwift.jpg
 photo IMG_4345_zpscc6h0jbj.jpg
 photo IMG_4413_zpsukazc0rq.jpg
 photo IMG_4356_zpskqpbomir.jpg
 photo IMG_4416_zps6ybuexg0.jpg
lauantaina juhlittiin mun kakskytyksvuotissynttäreitä! melkein kaikki mun parhaat kaverit pääsi 
paikalle, joten mun pikkupikkuyksiö oli taas ääriään myöten täynnä. oli hauskaa miten hyvin mun
 lukioaikaiset ja nykyiset koulukaverit tuli juttuun ja miten kaikki vuorotellen hehkutti toisiaan, että
 miten hyvä tyyppi se ja se on. ja niinhän ne kaikki onkin! mä olin vaan superonnellinen ja yhtä 
hymyä koko illan ja keskityin kaikkeen muuhun kuin valokuvien ottamiseen, joten itse juhlista ei 
kuvia nyt ole, mutta illan tarjoilut kuvailin jo ennen vieraiden saapumista. suurena jäätelön ystävänä 
mä halusin järjestää jätskibuffetin, josta kaikki sai tehdä itselleen oman näköisensä jäätelöannoksen! 
ei ehkä se tavallisin 21-vuotissynttäreiden ratkaisu, mutta pelkkää hyvää palautetta jäätelötarjoilu 
kuitenkin keräsi. voispa tämmösiä järjestää vaan joka viikonloppu, niin kivaa mulla ainakin oli!

Ei kommentteja: